denna dag ett liv

haha kom på att han i saltkråkan brukade säga så..... denna dag ett liv. så kunde det även va denna dag inte ett liv. haha det va rätt kul.

vad har jag lyckats uträtta idag ja inte sådär jätte mycket. lämnat tillbaka filmen som vi lånade jag typ garvade som vanligt så det är tur att det är text. va värre när jag kollade på madagaskar på bio och hörde kapt ett ord för att vi garvade så mycket. sen så gick jag tillbaka eller jag gick till bussen. för jag skulle åka hem. jag måste va enda människan som går med typ glädje 500meter extra bara för att handla på ica. för det finns konsum och stinsen i rimbo men nej anna går ner till ica så glatt så. och det är bara för att jag tycker INTE om konsum över huvudtaget dom är gröna och konstiga. så nej tack säger jag till det. och stinsen då ja jo det är väll helt okej om man tycker om att gå in i en varm illaluktande grotta med typ en person till där inne så man typ känner sig såååå uttitad nej tack säger vi till det oxå. ja och så finns det är pressbyrån oxå som man typ får be om lov för att få betala för sin glass. nej tack till den oxå. så då får det bli ica där är dom röda och snälla. och så har man ju ica kort som man måste ju fylla på sin bonus så att man får hem värdecheckar nån gång i alla fall. men jag måste oxå va den enda som lyckas komma sist till busshållplatsen men ändå kliva på först. det är bara för att jag är smart. jag ställer mej inte längstbak bland alla andra idioter i hopp om att kankse om man har tur och gud på sin sida kankse få en plats som man kan sitta på. så att man slipper stå hela jävla vägen. nej jag går förbi hela kön och ställer mej längstfram. ja folk kollar lite snätt men det är inte mitt fel att dom stälde sig längstbak och inte jag. och oftast så har jag solglasögon på mej så jag ser minerna men dom ser inte min så jag brukar bara gå förbi och se glad ut. sen på bussen så tänkte jag läsa min bok men jag somnade i stället som vanligt. vaknar alltid upp lagom groggy och med nackspärr i danderydssjukhus. sen så ortsatte jag min resa hem. sen väl hemma så fick jag en idé att jag skulle åka till eko och köpa hårfärg. och ja man kan bara köpa det på eko för dom är mycket billigare. sen att bensinen kostar räknar jag inte med i det. så det köpte jag och lite sånt som oxå är billigt där. så det brukar inte bli så billigt. sen kom jag på att jag behöver en ny jacka så jag gick till stadium. för jag vill ha en svart snygg peak jacka typ en lika dan som jag har fast ny. fast det fanns ingen snygg så jag gav upp och gick in på typ intersport gick ett varv och kom på varför jag inte går in dit så ofta. jo för att den affären suger. så jag åkte till lännasport. där har dom en hel övervåning med bara säsångens kläder och jackor. så där måste man ju hitta nått i alla fall. så jag lyckades hitta en eller två som va bra. en som såg ut exakt som den jag hade typ och en som va lite längre. det fick bli den längre boch vipps så va man 2000kr fattigare. ända felet med jackan va att man fick typ leta efter märket. dom hade typ gömt peakmärket väldigt väl. asså köper jag en jacka för 2000kr så vill jag ju att det ska synas att det är en peak. och inte att den kommer i från myrorna. men det fick duga jag får väll hoppas på att nån ser det i alla fall. sen så nu så tvättar jag jätte kul. inte direkt men jag hade typ ett rent plag och det blir så dyrt om man ska köpa nya kläder bara för att man inte orkar tvätta.

ska typ kolla på nån film sen och ja jag vet inte äta mina nötter ååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0