frågor

hmm sitter här hos jonte och funderar över alla dom här svåra och konstigafrågorna som man frågar sig. typ är jorden värkligen rund, ska man placera om sina lån eller ska man avakta, hur mycket kommerman och få till baka på skatten. hahaha ingen risk att jag tänker på nått sånt tråkigt. nej jag funderar över en annan sak. och jag fattar inte varför ingen kan komma på den. ska nog skicka min fråga till nått sånt där smart ta reda på program. och frågan jag ställer är så klart. alla kan ju den här lilla visan om ekorren men ska skriva den i alla fall.

Ekorr'n satt i granen,
skulle skala kottar,
fick han höra barnen,
då fick han så bråttom,
hoppa han på tallegren,
stötte han sitt lilla ben
och den långa, ludna svansen.

ja men hallå ursäkta mej men vart i visat byter han gren. han satt ju i en gran inte i en tall. men ändå så hoppar han i från en tallegren. och det är ju inte så att han sitter där ett tag och sen byter gren för det framgår inte. och ja det låter ju inte så bra och sjunga "hoppa han från granegren" så det kan bli lite svårt för alla små barn som ska försöka och lära sig den på dagis. fast det skulle ju oxå bli en utmaning för dom den som klarar det först får en frukt. nej men i alla fall. fast det skulle låta bättre om han satt i en tall först. för då skulle han ju kunna hoppa från sin tallegren. men nu är det ju inte så. man funderar ju lite på vad han tänkte som skrev den här. eller så tänkte han inte alls. och försövrigt så tycker jag ganska synd om ekorren som gamlar ner och att det inte är nån som tar hand om den. i peppe plutt så spikar han i alla fall fast sin tå igen.hmmm aja

sen vet jag inte om jag har så många fler frågor just idag. jag har fått ett trojansktt stall i min data massa små trojanska hästar som frår där och betar och allt sånt. det kom upp en ruta där det stor att den hade hittat det men kunde inte ta bort den jag ba jaha. men det stor inte vad det tyckte att jag skulle gö åt den. men nu har jag köpt ett virus skydd som ska hjälpa emot alla jordens sorters djur. fattar inte hur en hel häst kan komma så fort in till den han bara öppnat några melk lixom man måste ju kolla vad det är för nått. det står ju vinn och gratis och sånt och då måste man ju kolla så att man inte missar nått. nej nu ska jag ta och sätta lite fart måste ner till ica och ner till stinsen och köpa coca~cola vanilj. nu vet jag i alla fall vart den står jag typ letade i hjäl men förra gången. det visade sig att den stod i kylen bleve den vanliga cola uppss va det så nära. jag va typ och letade bland chipsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0