haninge sjukhus

ska till haninge sjukhus i morgon. har absolut ingen lust typ hela min kropp skriker NEJ. men jag är rädd att jag måste åka dit uch hatar sjukhus. det är lixom så likvake stämning där. och det luktar såååå rent att man blir rädd. typ som på tandläkare där är det oxå läskigt rent. men det är inte lika läskigt. där är jag så van att va. typ har tillbringat mer tid i den stolen än i nån annan stol tror jag. när jag va hos tandläkar så i början så kom dom ut och hämtade mej. sen så slutade dom med det. typ jag behövde inte enns anmälla mej i receptionen hon typ kände igen mej. det va bara och gå och sätta sej och vänta. sen så sprakade det till i nån högtalare och man hörde. anna du kan komma in nu. och då va det bara och knata in till rum 5 och sätta sig i min stol och gapa. jag har till och med utvecklat en teknik så att jag kan svälja och hålla munnen öppen. det är inte illa det. men i alla fall sjukhus är inte samma sak tycker inte jag. men hade man var mycket på sjukhus som barn hade det nog känns lite bättre. men min mor har den inställningen att det som inte dödar det härdar. så jag har bara ätit pencelin en gång va när jag va jätte liten och hade öroninflamation. kommer inte ens ihåg det. men jag lever än och jag viker inte för nån liten förkylning haha. nu får man snarare höra att anna du måste ta det lungt så kankse du kan bli frisk nån gång. men vafan jag har var tid eller lust och ta det så lugnt. och man blir ändå frisk nån gång bara det att det tar dubbelt så långtid.

ska man springa sitt år vårrus på nån onsdag typ den 27/5 . jag springer en gång om året och det är på vårruset som är på 5km. man måste ju kolla så att man håller kroppen i samma form haha. det vill säga helt jävla död typ. men 5km kan man ju springa på bara ren vilja så det brukar inte vara såna jätte stora problem mer än att det är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0