ingen kondition

asså jag har typ ingen kondition alls. och hur vet jagf nu det. hehe jo dom har stängt av min hiss bara för att den ska repareras och asså jag är typ helt slut och typ andas som att jag ska dööö när jag väll kommer upp. som sånadär töntiga elit tränare säger jag har så dåligt flås. ja jag kan ju lungt säga att det har inte jag för jag flåsar som fan. typ jag flåsar så mycket att jag knappt kan prata. och jag är typ helt säkert på att jag har asma för jag kan typ inte andas. så jag frågade mamma förut men hon sa bara att jag va otränad. hehe kan ju i och försig ligga nått i det men ändå. så jag måste fan börja ut och springa snart. men jag ska baar orka det är ju sååå jobbigt. eller igentligen är det ju inte det. jag mins att förut när jag sprang så tyckte jag att det va skönt och komma ut och röra på fläsket. men nu har jag ju mer fläsk och röra på så då är det ju inte så konstigt att det är jobbigt. nu sitter jag och äter mina nötter i väntan på att troja ska börja. så att man har nått och kolla på hehe.

har jobbat hela veckan men det har gått bara bra. det går rätt fort och så ska man jobba i morgorn men det är lugnt. och ja host käringen har kommit in åååå hon är typ såååå jävla jobbig. för hon står typ bara och hostar och harklar sig. hon har typ det som ett tiks så hon gör det hela tiden konstant och man står typ bara inte ut. man har typ bara lust och skrika och bara SLUTA LÅTA. men det får man ju inte gö men hon är sååååå jobbig. sen så finns det alltid en massa konstiga och jobbiga kunder som man ba eee okej. jag fattar inte hur människor kan va såååå konstiga och då jävla olika. typ vissa har för mycket koppar i sin skåp och vissa har inga alls. man baaa eeee okej. typ som en gubbe som ville ha ett par billiga läsglasögon med en behandling på som man aldrig behövde göra sent. och hade det vart 1april så hade jag tagit för givet att han skämtade med mej. men det gjorde han inte jag baaa eee okej typ bara kollade på honom och ba va vad sa du typ men han skämtade inte. så jag svarade att nej det finns ingenting som du aldrig behöver göra rent. uch jag vill inte enns tänka på hur sällan han byter kalsonger eller duschar ucchh och fyy säger jag bara. eller som gammla människor som typ lucktar mögel. det är som att dom håller på och möglar utifrån och in. i bland så luktar vissa männiksor specielt gammla gubbar en blandning mellan rök/mögel/svett och bara äkligt. och då är det så hömskt att jag måste andas med munnen och sen måste man typ öppna dörren till butiken även om det är mitt i vinten. sen får man gå och tvätta händerna och tänka att sådär vill jag inte lukta

har kommit fram till att jag ska äta innan jag åker till stallet i så det blir bra slipper jag va så hungrig i stallet hehe. ja då får man se hur det går och rida diamant imorgorn då. hmm hoppas att det går bra. jag ska nog ta och rida ut i morgon. det brukar gå bäst då. hehe ut och hoppa stockar i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0