joakim thåström

sitter själv hos jonte för att han jobbar och lyssnar på thåström. han är typ sååå jävla bäst. typ alla i min familj älskar honom förutom mamma. så när det är party hemma så brukar vi dra på ebba grön på typ högsta volym och mamma sitter där och lider. haha det är jävligt kul. hon hatar värkligen ebba grön, imperiet ja det vill säga allt som har med thåström och gö. och ja sorry mamma men vi tycker att han är jätte bra. 

annars så har jag inte gjort så mycket mer har mest vart med jonte och vaxat benen och hmmm ja sen så åkte hanoch då gick jag ut och gick och se så kollade jag på stockholmarlanda. sen på grannfejden. och bertil som jobbar på mitt jobb är kompis med han robert och han har en bror som jag nu inte kommer på vad han heter. han har jag visat glasögon för. hehe han ser exakt lika dan ut och pratar lika dant så det va lite kul. men i alla fall dom typ höll på och gråka om nån mini gris som inte va sådär jätte mini men den va väll helt okej. men gubben som va granne med grisen ville helst se den på bordet vid jul som julskinka. men det ville ju inte ägaren vilket mankan förstå. men jag tror att det löste sig för dom planeterade en häck som skulle växa sig minst 2meter hög så att dom slapp se varandra. sen kollade jag på bimbon som förstorade brösten typ 5 gånger. och sen på nån film som hete fyra veckor i juli. fast jag tyckte att den sög. den va såååå fruktansvärt dålig men jag va ju ändå tvungen och kolla klart på den bara för att få säga att den sugen. och nu ska jag snart sova för att sen väckas av att en isbit kommer och kryper ner och kyler ner den säng som jag har jobbat med för att värma upp till typ 100 grader hehe. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha du borde blogga oftare för du skriver så härligt sitter här och ler stort

2009-04-10 @ 18:12:05
URL: http://engstrom.webb.se
Postat av: saraaaaaaaaaaaaaaaa

haha död åt kalla isbitar som snor ens täcke mitt i nätterna!!



du!

btw, så tror jag att jag ska gå på sista hoppkursen för kajsa.

är du på?

<3 pusss

2009-04-12 @ 17:42:28
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0