LEDIG

nu är jag ledig i typ 5 dar och det ska bli sååå skönt. jag ska ta det lungt och njuta av med ledighet. har jobbat idag och det gick bara bra. har ätit masssa godis:) för eva har köpt typ 2kilo godis till oss och jag har ätit typ som fan. det är ju såå gott. det va ganska mycket och gö idag men det är skönt för då går tiden fort. och sen så va jag inne på h&m och dom hade rea så jag köpte typ två linnen och en tröja. och tro det eller ej även dom va på rea. annars så brukar man typ aldrig hitta nått bra på rean. det som man hittar brukar det aldrig va rea på. sen har det inte hänt så mycket mer jag red smokey i måndags det gick väll ganska bra. sen så skulle vi göra bakdelsväningar och ja då gick det inte så bra. är det nått jag värkligen hatar så är det bakdelsväningar. det går bara aldrig bra när man ska gö dom. det är alltid nått som blir fel eller så är det nått annat som går fel hehe. och själv klart så gjorde vi det igår och det gick ju typ lika bra som vanligt då uch hatar bakdelsväningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0