nya skor

japp det va ju lön och det betyder att anna har pengar och pengar ska rulla. jag såg dom här skorna för några dagar en och blev typ kär direkt. dom är svarta tyg skor och så är dom lite rosa oxå. och så är det fred perry så klart:). sen så hade vi en consol kurs i torsdags och guuud så tråkigt det va. eller det va väll igentligen ganska interesant men jag va så trött och han bara stod där och malde till djävulen löste av honom. sen så tillslut så a han klar. och då hade min rumpa domnat för länge sen. sen så i fredags så jobbade jag till sju inte så jätte kul men det va okej. för jonte kom och höll mej underhålld i den sista timmen det va snällt av honom. sen så åkte vi hem till mej och kollade på tv. och sen på lördagen så va i på wallmans med jobbet och det va kul. det va nån show som jag inte fattade så mycket av mer än att dom sjöng och att dom bara hade mindre och mindre kläder. men den va bra. och maten va god menjag va så jävla hungrig så jag höll typ på och dööö. men till förrätt så fick vi lax åååå jag älskar lax och så va det typ nått som såg ut som omelet. men det va väldigt gott. sen så fick vi oxfile och potatisgratäng och den va jätte god. jag typ nästan slickade tallriken. och så va det nån sås till såklart. och till efterätt så va det nått med chocklad till. den va jätte god. jag ville typ ha en till. men det fick man inte. och vi satt på en balkong och jag tog bästa plasten längst ut så att jag såg typ assa bra. och haha det va kul när dom tog bort borden och det blev dans. asså det va en gubbe som typ såg ut som karlsson på taket. han hade ölmage och hängselbyxer och han dansade typ mäst ut av alla. gud vad vi garvade åt honom han va typ sååå nördig och så fula dans steg så det va inte klokt. jag höll typ på och dö. men innan det så kom mamma till mej för hon skulle sova hos mej. för hon kommer inte hem. så är det och bo på landet. har man tagit sig där i från så kommer man aldrig hem igen. inte på kvällen i alla fall. men vi satte upp mitt vitrin skåp som jag har fått ut av kurre. och ja det blev riktigt bra men det är ju lite vinglikt men man får inte va så kräsen. så nu ska jag ha mina efva attling glas där och mina andra glas. så det kommer och bli jätte bra.

och idag har va jag på väg till biltema när min kära far ringde och sa att min bil mår sämre än vad vi trodde. han rabblade upp en massa fel. som det va nått med bromsarna att nått va trasigt där och att det va nått fel på styrnngen och att den läcker avgaser och så va det nått mer. jag ba jaha. typ fick köra med nån snyfft historia att bilen är det ända jag har och om det går och laga den. men han skulle försöka och gö allt han kan för den bilen och jag ba bra. vafan han kan typ plocka ner en bil i bestångs delar då borde han ju kunna laga den. det är väll bara och köpa nya delar tycker jag. men så enkelt kan det inte alltid vara. min stackars lilla kära bil. men nu är hon i trygga händer i alla fall. men i alla fall så hade han hört att jag skulle laga min cykel för den har punka så jag gick till biltema för att köpa så att jag kunde laga punkan. men han tyckte att det va bättre och köpa en ny slang. så det va bara och gå tillbaka och ta reda på vad det kan va för storlek på slangen som jag ska ha. och sen gick jag tillbaka och en hem igen. och väl där hemma så lyckades jag (tro det eller ej) klara av och fixa det. efter mycket om och men. och blod svett och tårar. men jag lyckades då kände jag mej typ hur grym som hälst. har lixom aldrig gjort det för och det gick hur bra som hälst. eller hur bra som hälst va och ta i lite men jag lyckads i alla fall. och så har jag gjort sallad som jag ska äta i morgon till lunch. nu äter jag mina älskade nötter sen ska jag kolla på film vet bara inte vilken det är typ bara skit på tv så det får bli nån film som jag har hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0