sprungit

japp du ser rätt jag va faxist ute och sprang idag. jag tänkte att jag skulle ut och springa och känna hur det käändes och det kändes fan bra. va inte så jobbigt som jag trodde att det skulle va. men det är klart att det va jobbigt. men vårruset är på 5km. nu sprang jag 4 bara för att känna lite hur det känns och det kändes okej. så det är nog inga problem och springa 5km då. men tänkte nog ändå ta och springa lite innan skadar ju aldrig och röra lite på fläsket.

så va jag på haninge sjukhus idag och det gick jätte bra. känner mej så duktig att jag gick dit. så nu känner jag mej*STORL* hehe. sen har jag inte gjort så mycket mer idag. har inte hunnit så mycket mer. har jobbar mellan 10-19 rätt drygt men det är bara en gång i veckan så då är det lugnt.

nej nu ska jag sova är typ assa trött och så käner jag mej lite stel efter min springtur hehe

Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaaaaaaaaa

vad har du gjort på sjukhus kvinna? :P !!!!

2009-04-29 @ 21:37:17
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0