fredag=idol

ja nu är det entligen fredag och vad betyder det. ja att det är helg förstås men förutom det så är det IIDOL. och det bara måste man ju kolla på. det står mellan nicklas och camilla. jag hoppas på att camilla åker ut för hon är inte så bra. ooo yeas det blev camilla skönt. men vafan hade hon på sig röda byxer är väll nästan okej men vafan va det för nåt tröja. eller ja man fick väll va glad att det va lite nät där. annars hade det vart för mycket information. och det vill jag inte se. åå tur att tove är kvar hon är så söt.

men idag så har jag jobbat som vanligt. det gick bra det hände inte så mycket. hade en liten kille på utlämning som typ inte alls vill ha linser och ja vad gör man då. för efter typ 10 minuter så börjar han och kolla på klockan och ger upp. och då har handtvättingen tagit 5 minuter. så han har typ bara övat i typ 5 min. så jag jag vet inte. vi hämtade hans mamma och pratade lite med henne om hur vi ska gö. men han kommer på mpndag och ska försöka. för det känns så onödigt att jag ska sitta där och försöka när han bara suckar och stönar och bara vill komma där ifrån. och han håller mest bara på och leker och övar inte på allvar. nej jag har bara lust att ploppa i linserna åt honom och slänga ut honom. men ja så kan man ju inte bara gö. men nog om detta jag blir bara sååå irrriterad bara av att tänka på honom vill bara vrida nackan av honom och hänga honom i tyresö masten. så skulle han få hänga där ett tag och möra till sig lite.

vad har jag gjort mer. hmmm jag gick hem från gudö idag och det va ganska skönt. men när jag skulle in på ica blev det såååå varmt för jag hade vinter jackan. sen när man kommer hem till lägenheten så är det sååå kallt så at det käns som att man lever i en jävla frysbox. vem behöver åka upp till ishotelet i typ norrland nån stans när man kan komma hem till mej.

som sakt va det va vinterjacka väder


nej nu ska jag snart jag och sova ska bara läsa lite i min bok.

i morgon ska jag träffa en kompis som jag inte har sett på jätte länge så det ska bli kul. hehe vi ska fika nere i nynäs. och det finns ju inte så många fik där nere så det blir nog inte så svårt:)

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0