jaha då va man ingen ungdom längre

jag va uppe med tuppen för att åka till ungdomsmotagningen i tyresö. jag tänkte stå och hänga på låset för att få hjälp först bland alla klamydiga smittade ungdomar. annars så hamnar man typ sist i kön. men jag va först. så kom jag in och nej det va inte för att testa mej för klamydiga utom för att fixa fler p-piller. men nej... aja bajjja så lätt ska det inte va. nej jag har ju fylt 23 och efter det så får dom inte ge mej mer p-piller. jag ba jaha. utom jag fick vända mej till vårdcentralen. jag ba suck så det va bara och gå dit och gå dit. och det är lixom vägg-i-vägg. så det va bara och promendera dit. och i väntrummet va det jag och alla gravida och klamydigasmittade personer över 23. det va bara och ta en nummerlapp och sitta ner och vänta. så det va tur att jag va ute i god tid. för ja här hamnade jag sist i kön för dom öppnade en halvtimme tidigare jippi. och jag fattade inte varför alla nördar hade tagit av sit skorna. vafan vi jag tänker inte gå barfota och se ut som stig helmer i sällskapsresan nej tack. så jag klampade in med mina leriga skor. (dom va faxist leriga bara för att jag blev tvungen och gå över stallplan i stallet med dom och har inte gjort rent dom) men hon sa inget. hon va så trevlig så. och det va bara och svara ja och nej på rätt frågor. och så undrade hon hur mycket jag vägde och hur läng jag är. jag ba hehe jag är typ 170cm lång och väger mellan 50-100kg.

men det gick bra så nu har jag hämtat ut för ett år.

sen så gick jag hem från gudö och det va kallt men skönt och röra lite på fläsket.

men nu ska jag nog ta och packa lite bara för att jag ska till jonte i morgon

men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: saraaaaaa

haha anna är gammal och grå!

2009-10-30 @ 12:27:29
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0