hoppade

ja idag på ridningen så va det hoppning. jag hade neo och det gick bra. han va pigg och glad men det va en bra övning så jag kunde ställa och forma honom mycket. och det är bra för då kan han inte bara skena sig igenom övningen.

sen så när jag åkte hem så hamnade jag såklart bakom lastbilar som typ kröp fram. och det hade jag verkligen ingen lust för 21:30. nej då vill man bara komma hem duscha och få äta. har inte ätit nått sen lunch vid 12:00 då är man lite hungrig vid den tiden. men det finns ju inte så mycket ställen som man kan göra om på så det gäller och tänka fort när man kan gö det. när det är läge så får jag växla ner till trean sen är det bara gasen i botten som gäller och så får man be till gud att det inte kommer nån bil. för det går inte sådär jätte fort för mej och köra om. heheh det mest bara låter. och så får man ta dom två lastbilarna i två etapper. för det är för riskabelt och ta båda lastbilarna samtidigt.

men nu är jag hemma och har ätit en avokado och nu äter jag ett äpple. har duschat och ska nog gå och lägga mej snart och läsa lite. känner men ganska så trött.

men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: Camilla

alltså du e lite rolig...

du skriver att du vill hem och äta för du har inte ätit nått sedan lunch och du e jätte hungrig! och sedan när du kommer hem, äter du Avokado och ett äpple...

skrattar

Kram på dig!!

2009-09-10 @ 17:27:34
URL: http://babbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0