reflexnörd

hehe jag har typ blivit värsta reflex nörden. i alla fall sens jag fick körkort och började och köra själv när det va mörkt. fan man syns ju inte. fasten det är lampor och allt sånt så syns man ju knappt. och specielt inte när man går över övergångställ. det är svart och man själv är svartklädd. när man inte hade körkort så trodde ju man att man synset men ja nu vet jag att det gör man inte. så nu mera har jag alltid ett reflex i handväskan eller i jackan eller nått sånt. och så kan jag ta fram det när det blir mörkt. eller bäst är såna som man kan spänna runt benet eller armen då är det inte ens jobbigt och ha ett :). hehe det blir som en vanna oxå att alltid ha reflex för hemma i ösmo så finns det inga lampor ute i stallet så om man ska med bussen så får man ha reflex. för annars så ser inte bussen en och då blir han arg om man måste lägga på en tvärnit. så reflex på eller med.

men nog om min reflex morat tantiga stil. och över till min nagel med typ STORA bokstäver. hehe jag gjorde illa min tumme på midsommar och den blev typ lite konstig så sen så gick den sönder. eller det blev typ som en flisa mitt på nageln. hehe inte bra. sen har den vart lös i typ ja nån månad. men nu igår så hade den lossnat på ena halvan så att jag kunde klippa bort där så nu har jag nagel på halva tummen och ingen nagel på den andra. men den jobbar sakta men säkert. och vad har vi lärt oss av detta. jo vad rädd om dej på fyllan;).

sen så idag så har jag jobbat på som vanligt inget nytt där. har ätit min soppa och nu dricker jag upp min mjölk så att det inte ska bli smör. är ju lite för snål för att slänga ut den. så i morgon ska jag till jonte och ska va där över helgen.

å ja juste vi va ju på bio i hmmm söndags och såg flickan som lekte med elden.... den va jätte bra tyckte jag helt klart sevärd. eller typ mer än det. jag har ju läst boken så jag vet ju hur det går men ändå. sen är det alltid kul och kolla på bio reklamen för att se vilka filmer man vill se och jag såg minst två som jag vill se sen:). men nu ser jag fram emot den sista filmen som heter luftslottet som sprängdes. den tror jag blir bra den oxå.

hmmm vad har jag mer gjort. ja inte så mycket mer red fiffi i måndags och det gick bra. och åka hem gick oxå bra nu snart så har jag bil igen:). längtar som fan. ska bli såååå skönt. slippa va hemma klockan 23 på måndags kvällarna. och ja i måndags så började det så klart och spö regna när man ska hem. men jag hade ett paraflax som tur va.

nej men nu har jag typ kramp och fuck jag måste diska om inte blomflugorna ska inta min lägenhet.
men ha det så bäst


Kommentarer
Postat av: saraa

haha det e bra carlsson, på med reflexerna!

2009-10-02 @ 09:42:02
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0