tävling på lewi

japp idag så va det hopptävling hemma på sork. det gick jätte bra. han kändes så fin. det va kul. det är kul när man känner att man ser avstånden och att hästen lyssnar på en. ja och så är det kul när det går bra. och jag vann så det va extra kul. eller hehe vi va tre vinnare. jag, sara och mathilda. det va stilbedömning hehe och ja då gäller det och försöka och rida vackert. kanske inte min bästa sida men men. och rider man inte snyggt så gäller det ju och se bra ut så det är bara fram med kavajen hehe. jag tycker absolut inte det är snyggt när folk rider i typ sin vanliga mjukisdress. och alla dessa reklam munktröjer. nej jag tycker att man ska se bra ut när man tävlar så kavaj är ett måste.+ att den va typ jätte dyr men jag fick ju den i julklapp. hehe den kostade typ 2000 och är en grå cavallo med fyra knappar så att man ska se längre och smalare ut:)

nu kollar jag på top model hehe mitt favo program typ. nästa vecka ska jag och jonte kanske gå på ölmässan i nacka det ska bli kul. hehe hoppas jag i alla fall.

här är lite kort från tävlingen:)

ha det så bäst

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vi ska inte på någon jävla ölmässa

2009-09-22 @ 11:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0