tvätta

eller nej det blev det inte. jag hade släpat ner all min tvätt som skulle tvättas. men nej då fans det ingen tvättmaskinledig:(. så det va bara och släpa upp all tvätt igen. så jag ska ner i morgon utan tvätt och kolla innan om det är ledigt i morgon. och om det är ledigt så blir det tvätt i morgon.

idag så har jag jobbat. det gick bra inga nyheter där inte. jag gick även till sågen i morse det är ca 4 km så jag kände mej lite duktig. sen så efter jobbet så hoppade jag av vid gudö och gick hem och det är ca 5km så jag har nästan gått en mil idag. känner mej rätt så duktig. men kampen emot fetman är sååååå omöjlig. fettet är som en blodigel som bara vägrar och släppa.

sen så har jag hängt upp mina carpe diem bokstäver. äntligen säger jag bara. och nu har jag köpt ett vitband som jag har satt i öglorna och sen spikat upp en krok så nu hänger dom där:). och det blev ganska fint tycker jag. så jag är nöjd.

sen så när jag gick hem idag så gick det bra tills jag hade gått halvavägen. då började det och dugga sen så började det och regna lite mer och sen så började det och regna änu mer. så när jag kom hem så såg jag ut som en jätte blöt katt. men det va bara och hoppa in i duschen och bli varm och ren. det är så skönt och duscha när man är kall. hehe även min handväska såg ut som en blåt katt.

nu sitter jag är äter vindruvor och kollar på lyxfällan. åååå äntligen så är charlie och mattias tillbaka dom är såååå bra. har saknat dom lite. dom andra va inte alls lika bra. så det är skönt att dom är tillbaka.

sen ska jag nog kolla på den där filmen 1408. hehe jag kollade aldrig på den igår bara för att jag kollade på tjockamänniskor som gick ner i vikt. fast dom gjorde en magsäcksförminskning. och ja det skulle jag oxå vilja göra. jag skulle typ kunna äta mej till dötts det är ju sååå gott med allt onyttigt. gjorde ett test på wasabröds hemsida och dom tyckte att mina två hårdamackor med smör på va för lite till frukost. hehe men det räcker tycker jag. jag äter ju lunch efter tre timmar. och då äter jag ju mer. som idag åt jag min pasta carbonara med tomat och en avokado till:).

nej nu ska jag ta och kolla på lyxfällan

men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: Camilla

Anna jag skickar dig den andra bloggens adress ;)

Red laura idag,gick sådär, hon blir så sur när man börjar kräva av henne...suck.. men det gick väl sådär,typ andra gånger jag rider hästen så,ja,jag vet hur jag ska rida henne,men svårt att få det att flyta.. :p lite unghäst ridning på henne faktiskt...

2009-09-04 @ 22:58:43
URL: http://babbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0