vad gör du en fredag kväll???

dagens fråga vad gör du en fredag kväll som denna??? kanske är på bio eller krökar eller ser på en bra film med pojkvännen. trevligt. vad gör jag¿¿. ja jag varken krökar, är på bio inte ens ser på en urdålig film med min kille. nej jag är ensam hemma och tvättar. men gud grattis anna högsta vinsten hela tvättstugan för dej själv. ja så det va bara och slänga in 6 maskiner och tvätta. hehe observera att alla är typ halv fulla. och i en maskin ligger två vita synsam tröjer i en annan ligger min blåmadrumsmatta. och i en så ligger tre svarta synsam tröjer och nått mer svart typ tre linnen och sånt. hehe miljömänniskan själv är det du talar med. men hallå jag vill faxist inte att mina vita synsam tröjer ska va ljusblå. sen dom andra va lakan och handukar och sånt tråkigt. och sen fick jag nått cp ryck som jag brukar få en gång om dag så jag började och soppa hela tvättstugan. men jag lyckades bli mej själv innan jag fick för mej och skura oxå. tur va väll det. och sen så tvättade jag min lampklänning. jag säger bara tur att jag tvättade den för hand och inte i maskin med nått annat fan den tappade så mycket färg att jag trodde att den skulle bli vit och ja den är marinblå.

vad har jag mer lyckts åstakomma. hmmm ja inte så mycket jag gick hem från sågen. och det va nån röd jävla bil som tutade på mej så att jag höll på och få en hjärtattack. jag misstänker starkt att det är nån från jobbet. ska morra lite på måndag. det är som när man cycklade och när nån som kände en tutade på en fan jag höll ju på och jag vet inte hur många gånger som jag typ cycklade ner i diket och blev liggandes där ett tag. innan man lyckades trassla loss benen och ta sig upp. hehehe eller när man mötte pappa i en korsning och typ landade på motorhuven. den va snygg han va mindre glad.

sen så har jag jobbat och slitit som vanligt. ja där har det inte hänt så mycket vi håller på och planerar för nån mode show som är i centrum vi ska stå och visa upp lite bågar en dag. tror att det va på tisdag så det ska bli kul. annar så rullar det mest bara på. jag ska åka till jonte i morgon. så det blir trevligt:).

jag ska ta och sova nu tänkte ut och springa i morgon. måste försöka och röra på fläsket:)

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0