dököttet

japp idag va jag ute och rörde på dököttet. jag sprang mina 5km och det kändes bra och jag kände mej såå duktig efter. men jag fick ont under höger bröst. typ som när man får håll. jag fick det efter att jag hade spörtat i mål. och jag vet inte om håll kan komma efter att man har sprungit 5km och sen ska spörta i mål. för det gjorde ont när jag andades. men efter ett tag så kändes det bättre.

sen så när jag skulle ut och springa så va det några barn som delade ut lappar. det va från skutans gård det är en idieell förening som har hästar och andra djur. och dom har nog inte det så lätt. så nu delade dom ut lappar om att dom behövde ett nytt kylskåp för det som dom hade har gått sönder. gud jag tyckte så synd om dom. och jag får så dåligt samvete för att jag har inget kylskåp som dom kan få. men jag funderar på och sätta upp lappen i trapphuset så att dom kanske kan få ett. dom kunde tänka sig och komma och hämta det och allt.

men ja vad har jag mer gjort idag jag gick till sågen i morse sen har jag jobbat.

nu ska jag nog ta och kolla på en film som jag har laddat ner den heter precious. och jag hoppas att den är bra

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0