ja jag vet

ja jag vet att jag ska jobba i morgon och jag vet vad ni kommer och säga nu när jag säger att jag ska på kalas:)
men jag ska ta det lungt. nej men jag viste att elin en kompis till cillan som jag har träffat några gånger har fyllt år. och så såg jag på fb att det va några som hade skrivit att dom skulle komma till henne på lördag så då tog jag  saken i egna händer och frågade om jag kunde bjuda in mej själv och det gick så bra så. hehe så jag ska åka till henne men ja jag kanju gå dit för hon bor i vendelsö. det är tema roosa så det va ju inte så där jätte svårt och hitta nått. för jag vill ha jeans idag så min outfit är ett par jeans och ett rosa linne.

kort kommer såklart

Linne:BikBok
Linne: under är H&M
Jeans: Miss sixty
Smycken: Pilgrim




men ha det så bäst(för det kommer jag och ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0