jag säger bara vad har du emot mej

ja och denna fråga ställer jag till gud. vafan har gud emot mej ibland. jag tror att han försöker och pika mej om att jag INTE ska ja körkort och absolut INTE bil. efter att han lyckat skrapa bort all is osm satt som sten och baxat mej in i bilen. så ska jag bara åka och tanka inna jag ska dra vidare på jobbet. hahahah ja det trodde jag. ja startade gjorde den i alla fall. men så skulle jag in i bagageluckan för att hämta min blyersättning. så vill den inte riktigt så jag tog i lite (jag tyckte inte att jag tog i så mycket). men nej då går nyckaln av. jaha där står jag på pump 2. hehe och ja för dom som undrar så går samma nyckel till tändningslåset som sitter i låset. där står jag med ena delen av nyckeln i handen och sen andra i låset och jag kommer inte därifrån.

ja och anna är ju en sån här person som lever efter mottot bit i hop eller bryt i hop. först så ringde jag mamma så att hon kunde komma och hjälpa mej. sen satte jag mej i bilen och grät. sen efter en stund så fick jag bita i hop igen och vänta tills mamma kom. sen så försökte vi få tag på pappa som inte svarade. så vi kom fram till att nej vi måste åka hem till ösmo och hämta extra nyckeln. så vi åkte till ösmo. och väl där hemme så kom nästa fråga vart fan har han gömt alla extra nycklar. börja leta, ringa pappa inget svar. sen ringde mamma och sa nej nu måste du svara inget svar. ringde växeln och sa att nu måste vi prata med honom och då fick vi prata med honom. sen hittade vi dom. åkte tillbaka till haninge. starta bilen åka till mekonomen köpa blyersättning för att sen åka till jobbet.

vilken start på dagen.

sen pratade jag med pappa och ba nej du behöver inte säga nätt för jag vet vad du tänker och jag vet vad du tänker säga och du behöver inte säga det. haha jag vet vad jag gjorde för fel och jag vet vad han tänker och nej jag okade inte höra det för det räckte att jag viste:)

sen efter jobbet så åkte jag hem till ösmo och så fick pappa kolla och han fick ut nyckeln. jag säger bara va fan skulle jag gö utan han. han konstaterade att nyckeln va som en spiral typ hehe.

sen åkte jag till stallet och red svarten och det gick bra.

men nu är jag trött och har ont i huvudet så ska ta och sova snart.

men gud det är tur att inte alla dagar är som denna dag. men ja jag ska nog inte ha bil för alltid är det nått.

men ha det såå bäst





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0