ledig

ja i morgon är jag ledig och vad ska anna göra då

* ut och springa

* åka till port 73 och kolla

* städa

* fixa i min garderob eller flytta ner min garderob (kankse in på biltema och köpa sig ett lås så att inte kläderna får fötter) eller kanske in på jula och köpa det;)

sen så har jag fått mitt schema för nästa år och jag ska börja jobba va 3:e lördag, söndag mindre kul men ja vad har man för val. men det betyder att jag kommer och va ledig mer i veckan så det är ju oxå skönt. det som är skönt är att jag kommer och va ledig 3/4 måndagar och det gör ju inte så mycket för då rider ju jag och då är jag inte så beroende av min mamma i fall hon vill va ledig nån måndag. ja asså det är ju bara om min bil dör eller om min pappa måste ha den eller nått sånt. för då åker ju jag med henne men om jag är ledig på en måndag så behöver jag inte åka med henne för då kanjag åka tåg. sen så behöver jag inte klara mej från klockan 12-22 med att äta. för jag kan äta innan jag åker eller som normalt folk:).

vad har mer hänt jo jag har smakat nya marabous chocklan ingen hit tycker inte jag. jag tycker om vitchocklad(eller trodde jag) men uch den va inte så god alldeles för söt. men hahaha den gick ner i alla fall:)

uch kollade på rosa bandet galan typ omöjligt och kolla på utan att fälla en tår. jag klarade mej ända tills det klippet kom med hon som fick en dotter och sen fick bröstcanser och set spridde sig så att hon sen dog uch då va det typ omöjligt. det va bara fram med pappersnäsdukar och sitta och snörvla.

jag har även köpt en till julklapp. hehe det gäller och va ute i god tid i alla fall när man bor i ett centrum för hela december brukar va hellt sjukt så jag brukar typ inte gå ut på lunchen veckan innan jul så då gäller det och va klar innan alla galningar kommer till centrum;)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0