ledig

ja idag är jag ledig och ja det är såå skönt. men man vet ju att det går så fort och att man snart står på jobbet igen. men det är ändå skönt och inte vakna av den där väckarklockan:). nej utom jag vaknade av mej själv åt ett äpple sen va jag ute och sprang 5km. jag sprang min runda i skogen och jag kan säga att det va jobbigt. det är mycket jobbigare och springa 5km i skogen upp och ner än vad det är och springa 7km asfalt där det är planmark. men det är nog nyttigare och springa mycket upp och ner. det måste det va efter som det är jobbigare.
sen gick jag hem och åt frukost såå gott och bara ta det lugnt och äta i lugn och ro inget stress.

men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: Haakonhedda

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-05-20 @ 09:13:07
URL: http://haakonhedda.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0