lördag

ja idag är det lördag och det blir chill idag bara för att jag ska jobba imorgon. mindre kul men jag är ledig nästa fredag mer kul:). men idag så va jag ute och sprang på morgonen det kändes bra. jag spang min runda i skogen det va ju ett tag sen men kändes ändå bra. det är ju jobbigare och spring när det går upp och ner. men skorna kändes jättte bra. ååå det är såå mysigt när man springer och löven faller ner över en. känns nästan som när man har vinnut nått. hehe anna ser för sin inre syn hur jag står längst fram i en jätte snygg klänning och håller i första priset och konfettin ramlar ner över en. men ja så är det ju inte men det känns som det.

men nu så har jonte åkt för han ska på kryssning. och jag ska ta och städa lite tror jag hehe innan hårret tar över lägenheten;).

men ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0