nu är dom mina

japp nu är dom mina och jag menar så klart mina hunter stövlar:) ååå jag är såå nöjd dom är så fina. jag kommer och kunna ha dom när det är kallt och vinter och när det är blåsigt och regnit och ja allt sånt. vi ska på dop nästa vecka och då kan jag ha dom på mej. för då kan det ju va lite blött nånstans;). nej men det känns bra och ha ett par snygga gummistövlar. hehe jag som alltid har sakt att jag är allergisk emot gummistövlar har nu köpt mej ett par. men det är väll så man mognar och inser att nej jag behöver ett par bra gummistövlar:)

så nu har jag ett par. bilder kommer så klart.





sen så är det nån som har tagit stolen från hissen (igen) så nu har nån skrivit en arg lapp och satt upp. sen va det nån annan som skrev tillbaka på den arga lappen.



jag kan nu glatt meddela att stolen är tillbaka:)


anna på g ut till kalas (tog kortet i spegeln i hissen)




anna på g hem samma spegel i hissen


Kommentarer
Postat av: sariih

haha ser lite galnare ut på vägen hem :P ;)

2010-10-09 @ 16:24:35
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0