ny mobil

jaaa nu har jag äntligen fått min nya mobil efter en månads väntertid. men med en ny mobil så betyder det nya problem:). det är alltid så svårt med en ny mobil. eller det är alltid svårt innan man lär sig alla knappar. och nu är det en toutch (stavning??) mobil så det är lite extra svårt.

sen har jag köpt mej en ny jacka. det blev en mörk marin blå jacka som jag kan ha nu när det börjar och bli lite kallt. innan jag kan börja och använda min vinter jacka på heltid.

vad har jag mer gjort. jag har vart ute och sprungit 7km och det kändes bra.

sen så har jag bokat kryssning eller nja inte jag men chiia fyller år så då ska dom åka båt och då vill ju anna och jonte följa med så det ska vi.

nu så kollar jag på tv och äter ett äpple. igår så tvättade jag typ asssa mycket så det hänger kläder och lakan överallt i min lilla lägenhet:)

min nya jacka



jackan igen





haha jag på fest hos elin





men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0