onsdag

ja vad har hänt idag.. ja inte så mycket har jobbat. ätit upp kladkackan hehe:). eller det va inte bara jag utom vi på jobbet. sen så har jag funderat på vad jag ska ha på mej på dopet. det är ju dop igen på söndag. hehe jag har aldrig gått på så många dop sen jag träffade jonte. jag börjar och få ont på vita,ljusa kläder. för det känns inte som att man ska komma dit som en svart hades och strycka sig längst väggarna. men jag har köpt ett linne som jag tror blir bra. sen ska jag ha vita byxer och en vit kavaj. så det blir nog bra. sen får jag se vad det blir för skor.

jag är ju lite förkyld oxå så jag vågar inte ut och springa vill ju inte att det ska bli värre. men jag känner att jag skulle vilja men ändå inte. för jag har ju lite ont i halsen men det är näsan som är värst. den rinner och snorar. men nästa vecka då är det nya tag som gäller:). jag vill ju inte bli lat och sluta. för det va så sjukt jävla jobbigt i våras när jag inte hade sprungit på ja typ ett halvår. så jag ska försöka och fortsätta och springa så länge som det går. ja för det är ju inte så kul och springa när det är typ 2meter snö.


Kommentarer
Postat av: sariih

* PartyPrincess nr1!

* En vän för livet och genom allt

* Obeskrivligt bra humor haha!

* Positiv till livets alla äventyr

* En stark personlighet

2010-10-14 @ 20:18:12
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0