ridning

ja idag är det måndag så va det ridning. jag fick svarten och det gick riktigt bra. ja med tanke på att det va bakdelsvändningar som stod på schemat så gick det bra. jag hatar bakdelsvändningar och då är det hata med ett stor H. men för övrigt så gick det bra. jag gick på honom redan från början. det måste man ju typ göra så att han rör på fläsket och kanske svarar för skänkeln. man får ju göra en ala gonzo. och det är att när man ska piska eller fatta galopp. eller ja piska i galoppen(när man vet att han kommer och sparka) så ställer man sig upp i lättsits (för att slippa få bakvalvet i ryggen) och sen är det bara och piska tills han rör på fläsket. ja sen få rman ju upprepa det några gånger men sen går det hur bra som hälst:). jag tycker ju att han är trevlig och rida och han han blivit mycket fin tycker jag.

svarten för typ jätte länge sen.






hehe sen har vi en lite rolig nedräkning oxå


                       


                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0