springning på schemat

ja nu har jag vart ute och sprungit 7km. det kändes bra men den sista 2km va det ju motvind men det va bara ocj kämpa på. hehe men det är alltid lika kul när man ska ta på sig sin spring outfit. först så är det ett par spring tajts som är som leggins. sen när är det dax för att krångla och baxa sig i sportbhn och sen ett linne över som oxå är sitter ja som ett linne. den är lite längre så att det går ner för rumpan. sen så ställer man sig i profil och kollar i spegeln. och hehe ja det är fortfarande så att magen är det som står ut mest:).

sen så va carro över hos oss idag och fikade åå det va så kul och se henne igen hon är ju lite rolig måste man ju säga. sen så har det inte hänt så mycket mer. jag har bara jobbat och sprungit.

i morgon ska jag jobba men sen på fredag är jag ledig såå det ska bli så skönt

men nu ska jag ta och kolla på tv men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0