åååå

jag glömde ju bort att skriva om en rätte bra och rolig sak. min bil har hopp om ett fortsatt lyckligt och levande liv. jag säger bara vem behöver mekonomen när man har en pappa som kan trolla. jag berättade ju innan om min bil som har en för hög co halt. han har försökt och försökt och sen hittade han felet. men ja det är ju inte helt lätt och laga allt när man har en bil från 1982 men som sakt va han kan ju trolla. men han la ut en sökning på blocket om att få hem en sak och sen kom den hem. jag körde förbi en måndag och han dubbel kollade alla sakr om det va möjligt och laga och det sätt väldigt hoppfult. så jag lämnade in bilen i måndags och nu så är den som ny:)

ja hehe som han sa om den går igenom nu så ska vi först be en bön till gud och sen dansa i en ring:)

men ja vad ska man säga vad skulle jag göra utan min far. hehe åka buss kankse:)

men ja den har ju inte gått igenom än så vi ska inte roppa hej fören vi ser ån.

men nu finns det i alla fall en större chans att den kommer och gö det:)


Kommentarer
Postat av: M-L

Ja du har en underbart snäll och hjälpsam pappa.

2010-09-17 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0