annas dag

ja idag har det vart en typisk dag i annas liv. jag haar jobbat mellan 9:00-18:00 sen åkte jag hem och va ute och sprang 7km. det känns lite konstigt när jag är ute och springer. i alla fall kankse dom två eller den sista kilometern. jag får ont i höger höft vänster vad och höger vad och ibland i höger fot. vad kan då detta bero på??? fel skor kankse jag har ju inte bra spring skor. eller att jag är otränad. är ju inte van med att springa 7km sprang 5km innan på grus. men nu är det 7km på bara asfalt. man jag ska ta och köpa mej bra spring skor för det kan va bra och ha.

sen så på jobbet så har vi kollat runt lite på maxab och har hittat lite söta saker.


den här jätttte söta broschen vill ju anna bara ha. den skulle ju va hur söt som helst att ha på kavajen:)


sen har vi ju dessa jätte söta lins koppar:) dom har vi redan 45:- kostar dom(lite reklam)

det är en grön groda
en rosa gris
en brun björn
en gul elefant
en lila fisk
och en blå fisk




men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0