bio

idag ska charlies angel träffas (som vi kallades i skolan). det är jag madde och bea som ska ses. det ska bli jätte kul för det va ju jätte långe sen jag träffade bea. och det va ännu längre sen vi sågs alla tre och hittade på nått. vi ska åka till heron och kolla på bio perfekt för oss gamlingar;). vi ska se nån som hete typ salt eller nått sånt. jag hoppas att den är bra. madde skulle komma och hämta upp mej vid statoil tänkte att jag skulle skona dom från all betong:).

sen har en annan rolig sak hänt oxå. jag skrev ju förut att jag hade gamla kompisar som flyttat och som man inte har sett igen. jag har hittat en. jaana heter hon. det va en tjej som jag lekte med mycket när jag va liten men som flyttade. hehe jag hittade henne på fb så det va jätte kul:). hon la ut en massa kort på sina gamla klasser och så blev hon och jag taggad på ett kort så då va det inte så svårt och hitta henne men det va kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0