hehe

asså jag kan nog bara sammanfatta det men hehehe så typiskt mej och min tur. vad är nu detta jo. jag skulle åka hem och jag är på g hem kommer fram till röljuset i tyresö. anna står längst fram och bilen dör. och ja då menar jag verkligen dööör. som i att vill absolut inte starta igen. jaha säger anna. och det slår om till grönt. anna slår på varningsblinkers och tänker bilarna bakom om inte dom kommer förbi så är inte det mitt problem för nu har jag nog med mina egna problem. jag försöker och få igång bilen drar så att jag tror att nyckeln ska gå av. men inget händer. då som en blixt från klar himmel kommer jag på vad det kan va. jag har ju choken i. drar ur den väntar en liten stund och viks så startar den. anna står och varvar lite så att den ska komma igång. gammal pensioner kollar något skeptiskt på anna som står och varvar. för att sen puttra iväg;).

men ja efter det så gick den som en klocka.

sen i stallet så red jag milan. det gick jätte bra. såå skönt och rida en häst som går av sig själv och man bara behöver konsentrera sig på sin egen ridning i stället för att bara jobba för att få ner hästens huvud och att hålla huvudet där nere. och helst va stadig där oxå. nej jag kunde tänka på att sträcka på mej och tummarna högsta punkt. ja allt sånt. som a-k sa ja jag tänkte att du behövde rida en häst där du kan få glassa runt lite. ja det är så skönt och bara få rida runt och inte bara kämpa runt:)

men nu ska anna snart ta och sova

juste lämnade in min goose idag för tvättning på turktvätten i tyresö. men dom va så trevliga så men man undrar ju om han tvättar sig själv i kemtvätten för han hade sååå håriga armar;)

nej men nu ska jag sova men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0