hemma

ja nu är jag hemma. vi hade jätte kul gud vad man känner att man behöver hitta på såna här saker lite oftare. bara träffa kompisarna och dra ut på bio och prata och skratta jättte mycket. för det har jag gjort. när vi ses är det som att alla år vi inte har sets så ofta är som borta. vi kan prata om allt och skrattat har vi gjort. sen så va vi och åt på pizza hut det va gott. anna åt sallad en grekisk tonfisk sallad utan tonfisk. så det blev en grekisk sallad som det ska va:). den va jätte god. sen så kollade vi på bio det blev en film som hette salt. den va faxist bra. den va lite eller ganksa så mycket överdriven men annars så va den bra.

men på fredag så ska vi ut så det ska bli kul. vi ska bara komma på vart vi ska man vill ju gå på nått kul ställe;) men först så är det en veckas jobb som väntar. men det ska nog gå bra. jag ska på centrum möta på tisdag. det påminner mej om att jag ska leta upp ett anteckningsblock så att jag kan skriva ner vad dom säger. jag vet att jag ska ha ett... måste bara hitta det.

men ja juste kollar på valvakan just nu och än så länge tycker jag att det ser mycket bra ut. kan ju avslöja att jag röstade på moderaterna så jag är ju nöjd;).

Kommentarer
Postat av: sariih

woopwoop pepp på fredag!

2010-09-20 @ 12:06:32
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0