jobba

ja idag så har jag jobbat med elena. ååååå jag säger bara gud vad skönt det va. vi båda städade och stod i. elena tog ett kk-test och två drop in. så vi sålde ett par glasögon. sen så åt vi upp den sista biten ut av kladkakan mmmm mumms. hehe det va inga problem med att få ner dom bitarna:)

sen så igår så va jag så trött så vaknade lite senare än vad jag hade tänkt men jag hade inget specielt för mej under dagen. så jag tog på mej spring skorna och va ute och sprang på min slinga i skogen. det va ganksa jobbigt för jag har inte sprungit där på ett tag men det är bara och bita i hopp och springa på. sen så åkte jag in till haninge och beställde en ny mobil. en htc men jag kunde inte få den i lördags utom jag fick åka hem utan telefon. men jag skulle få ett sms när den har kommit hoppas att den kommer snart. hehe man vill ju ha den.

men i morgon så är det måndag och jag ska rida. men jag ska lämna in bilen i morgon till pappa för han ska fixa med den. han vill nog gö det innan han ska opereras.

ja så är jonte tillbaka hem. han hade haft en infektion i luftstrupen (eller nått sånt) så det är skönt att det inteva nått värre. han hade troligtvis fått det från en förkylning. inte utan att man själv blir lite rädd med tanke på att jag inte brukar ta det lugnt när jag är dålig.

men ja nu ska jag ta och fixa lunch för nästa vecka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0