min helg

ja eller den delen som jag inte redan har berättat:). jag åkte till jonte i lördags för en chill dag med lite vin och en film. han hämtade upp mej i söderhall och så åkte vi raka vägen till hans syrra där leonora fylde år. men efter som anna bantar så blev det inga bullar och kakor för mej;). nej men jag va inte så sugen. tog bara en kopp kaffe. det va gott hehe behövde nått upp piggande. med tanke att jag gick och la mej 03:30 och gick upp vid 08:30 så va kankse lite seg.

sen åkte vi hem till jonte där vi hade myskväll med vin och film. vi kollade på pulp fiction. har inte sett den förut och ja jag vet att det är en kult klassiker men nej anna har inte sett den innan men nu har jag gjort det. och ja den va bra. sen va anna trött och ville sooova.

vaknade dagen efter som en ny människa pigg och glad. vi kollade på en ny film remember me. den va bra. handlade om en kille som blir kär i en tjej (ja det vanliga) alla lever lyckligt i sida dagar(eller nja inte riktigt). nej utom det slutar att han dör. för hans pappa har ett kontor i ett av tornen i wtc och han ska möta son pappa där den 11sept 2001. och ja alla vet ju vad som hände då. så han är en av alla dom som dör i terror attacken. den va ju sorglig men bra.

sen åkte jag hem fick en hjärtattack för att bussen höll på att köra på en älg så han fick lägga på en tvärnit.

sen så har jag och jonte bokat biljetter till stockholms öl mässa. så det ska bli kul att gå på den. man får ett glas:).

men nu så kollar jag på tv och har gjort i ordning mat för nästa vecka. jag kom oxå på att jag måste ta och tvätta min jacka innan det blir kallt för den ser för jävlig ut. den är så skittig så att det är skabbigt.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0