ny bok

ja idag så har jag lyssnat klart på min bok blodläge och har börjat på emma misa dotter. jag tyckte att blodläge va bra. men det är klart att det finns bättre böcker. men man vill ju höra tillslutet samtidigt som man inte vill att den ska ta slut eller det gör inte så mycket utom det är nog mer att man saknar dom när dom är slut. hehe helt sjukt. men nu har jag börjat på en ny bok och jag har ju lyssnat på odm andra så det ska bli spännan de. såg oxå på adlibris att karin alfredsson och karin alvtagen har släppt en ny bok så den får jag lyssna på sen.

sen så har jag ju jobbat idag oxå. detgick bra vi va 4 stycken så vi har pratat och jobbat lite såklart oxå;) men dte gick bra det blev lite inte stressigt men rörigt. typ ingrid stod med en kund och lotta och elena va i rummen och då va det bara jag kvar med typ fyra kunder som väntar på sin tur. men det är ju bara och ta en i taget och inte känna sig stressad man kan inte göra mer än att ta en i taget. och det är ju väldigt sällan som kunderna blir griniga för att dom måste vänta utom dom ser ju att jag tar en i taget och gör så gott jag kan.

sen så gick jag till sågen i morse skönt tycker jag att gå på morgonen kan man vakna till liv lite. sen när jag satt på bussen så ser jag en röd CKL komma rullandes nej men där är ju mamma med company. dom skulle till mässan och köpa in bågar. det är mässa idag och i morgon.

i morgon ska jag oxå gå till sågen hade jag tänkt mej och så får vi se vad som händer på jobbet men jag tror att det går bra:)


Kommentarer
Postat av: M-L

Du är så duktig i butiken. Jag förstår att det blev stresigt.

2010-09-02 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0