ny mobil

ja nu är anna i en ny mobil tankar. jag har ju haft mitt ett tag kankse två eller nått sånt. hehe den har typ tappat hälften av den färgen som den ska ha och jag tycker att man får trycka såå hårt för att få fram dom bokstäver man vill. så jag har vart inne på lunchen idag och kollat för jag ska ju förlänga mitt abonemang då och på så sätte få en ny mobil. jag vill ju inte betala mer för en mobil. jag betalar idag 199kr i mån och det är lagom. så jag har hittat en HTC Wildfire som verkar bra. jag vill ha nån lite mer modern men dom jag ändå fortfarande kankse kan förstå mej på(hehe eller det finns det nog inte längre). men ändå. så jag ska kolla lite mer på den i morgon så får jag fråga om får. för han va upptagen hela tiden.

sen så i morgon ska vi ut och äta med jobbet wiii ååå det ska bli såå gott ja jag vet ju redan nu vad jag ska äta.

sen har jag fått mina nya bågar oxå jag tycker att dom är coola vist dom r lite stora men dom ska ju va det nu för tiden och det är inte mitt fel att jag är vanskapt så att jag måste ha typ barnbågar. men nej jag är nöjd:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0