nya skor

jaoo nu har jag köpt nya spring skor och dom va på REA. det tycker vi. dom har kostat 699 men nu fick jag dom för 349 så det kändes mycket bra:). jag provade dom idag och det kändes mycket bra. det gör inte alls ont i vaderna eller nått sånt utom nej det kändes bra. sen så hämtade jag min goose idag oxå så nu är den ren och fin och jag är redo in för vintern :). men det va lite bökigt och få hem den att en jacka kunde va såå tung och att det ska va så mycket folk på alla bussar som man ska åka och att det ska va så bakigt och baxa sig bak med en jacka som man får ha ovanför huvudet typ för att den har ett "skal" av genomskinlig plast som är så lång att håller man den normalt så trampar man på den och ramlar.

men jag kom hem tillslut med den;)

men nu är jag så trött så trött.

men i morgon är det fredag och det ska bli sååå skönt. jag jobbar ju på söndag men det ska nog gå bra.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0