spring i benen

hehe ja eller spring i benen hade man kankse när man va liten. nu för tiden får man snarare tvinga sig ut och springa. men idag så sprang jag min runda i skogen. det kändes bra. det är verkligen annorlunda och springa dom två rundorna det är mycket jobbigare och springa på asfalt för benen men jag blir mycket mer svettig av att springa i skogen för det går mer upp och ner. men det känns inte lika mycket i benen eller det gör ont men bara när jag tar i när det är uppförsbacke. men inte som på när jag springer på asfalt och det stramar i vaderna. men aja jag är nog bara ovan. det går nog över.

det känns i alla fall bra att jag fortsätter och springa så att jag inte blir lat och läger av för det va så jobbigt i våras och få upp kondisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0