utgång

ja igår så va det utgång som stod på annas schema. hehe det va kul. det är alltid sån härlig stämning när man hoppar på tåget och möts av 9 st fettt tagggade party tjejer. redan där känner man att detta det kommer och bli en lyckad kväll. vi drog först till nype men kön där va lika lång som jag va bred så då drog vi till gt. det va kul. mycket folk och humöret var på topp:). vi dansade och pratade och hade bara såå kul.

vaknade idag klockan 08:00 men drog mej till typ 08:30. hehe jag va så pigg så nu har jag städat lite. lär ju blir trött sen. men jag kan tycka att det är sådär ibland att när man har vart ute och kommer hem sent så vaknar man på tok för tidigt och inte kan somna om. eller så är det att man inte vaknar alls.

men ja det kommer såklart lita kort oxå tog inte så många det blir lixom inte att man gör det.

och för dom som undrar så blev det den glittriga efter som jag trodde att vi skulle till nype:). men så blev det inte. men jag glittrade i alla fall som en egen disco kula.

carlsson på G



sara och madde



sara madde och jag



sara jag och lisa



sara jag och lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0