utgång

ja idag ska anna och dom tre musketörerna ut och svänga på sina lurviga:) jag har en klänning på mej så jag ser ut som en discoboll. hehe ja jag hoppas att jag inte blir utskrattad. det ska bli kul för förra gången så gick det ju inte som vi hade tänkt oss. så den här gången hoppas jag på kul.

jag har ju såklart oxå jobbat idag och det gick bra det är det vanliga. men jag kommer inte på nån som va jobbig idag. jag hade en som jennie hade pratat med i telefon och hon hade börjat och gråta för att moa inte kunde inte gå en synis på henne för hon va sjuk men hon fick ju komma om hon kunde tänka sig nån annan. men hon började och gråt för det händer alltid nått fel vad hon än gör. sen så hjälpte jag henne och beställa glas och då va jag extra snäll och det visade sig att hon hade opererat sina knän och bytt ut en massa saker och kände sig nere för det.

hehe då kommer peppar anna fam. och sa till henne att hon måste tänka posetivt det är det viktigaste och ja allt sånt. så hon va i alla fall glad när hon gick (hur länge det varade vet jag inte)

men ja nog snackat om mitt jobb;)

men här kommer lite bilder på min outfit













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0