zaba

i måndags så va det ridning. men först så va jag hemma och hämtade min bil och jävlar vad bra den går. den va pigg och glad och kommer dra betydligt mycket mindre bensin. skönt jag räknade nämligen ut att den drog ca 1,6 liter milen. hehe mindre kul men nu ska den dra mindre skönt. sen åkte jag till stallet och att jag skulle rida en häst som heter zaba. eeee jaha sa anna. såg precis A-K och frågade vem det va. detva ylvas 5 åriga häst som står här för att det va häst blist och hon va sjuk så heidi och zaba har vi här. ja det va an utmaning och rida henne. men gud vad kul det va. en jätte fin häst och kommer och bli det oxå. det är alltid kul och rida hästar som man inte har ridit för och känna hur man ska göra. det tog ett tag innan både hon och jag kom på vad vi skulle göra;). men sen gick det bra.

jätte härlig och skönta i boxen oxå. hehe bara heidi va breve så va hon glad.

idag så har jag jobbat och vart på en sälj kurs i tyresö centrum. den va rolig tycker jag. fick en läxa hem oxå som jag ska ta och börja med. det va att man skulle ta tre saker somkunde gö vår butik bättre. eller vad vi behövde bli bättre på kankse det va.

jag tog tre saker som jag kan göra och alla andra oxå.

* bli bättre på vårt VIP system (som typ inte enns finns)
* skylta bättre (använda fönster bättre och ändra om oftare)
* ha månadens märke (vilket vi har diskuterat ett tag)

jag tog tre saker som inte va allt för svåra men ändå nånting. för service tycker jag att vi redan är bra på:) om jag får säga det själv vilket jag gör oxå.

nej nu ska jag ta och kolla på biggest loser. hehe det är lite kul och se dom tjocka människorna klaga och svettas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0