avenyn

ja igår när jag kom hem så satte jag lite fart och gjorde mej i ordning. åt lite middag och sen kom izza till mej. då blev det mer vin är mat ;). men gud vad kul vi hade igår. vi satt hemma hos mej och snackade en massa sen drog vi in till stan till avenyn. vi stod med på V.I.P listan.. helt grymt.det va en massa folk som köade för att få komma in. vi gick rakt förbi den kön och fram till röda mattan. sa våra namn och gick rakt in. betalade bara garderob inte inträde eller nått sånt. haha nej dej det va perfekt. precis som man vill ha det. bara att gå in :). sen dansade vi och gud vad vi dansade. haha jag gjorde av med 60:- och då va det garderoben :). sen drack vi bara vatten. behövde inte så mycket mer för det va så varmt. men kul hade vi.haha.
.
i kväll ska jag dra hem till izza på lite chill krök kväll :) ska bli superkul.
men innan det tänkte jag att jag skulle dra till till haninge en snabbis och in på kicks och köpa en glitter kajal som jag har fått syn på. för i metro igår fanns det en 25% värdecheck som jag tänkte ta och använda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0