galet

hela den helgen har vart galet kul. igår så drog jag ner till ösmo med fem tåget. va hos izza vid sex då gjorde vi oss i ordning för partyyyy:). jag va nöjd med min glitter kajal oxå. så det va bara och börja om igen. haha jag höll på att somna på tåget ner till ösmo. sen vid åtta tiden så kom folket:). det blev en sjukt galet rolig kväll som bjöd på lite överaskningar. vi åkte en jävla massa buss(ölspel) haha jag tyckte att jag mest fick åka 848bussen som inte missar en enda busshållplats på vägen mellan vh och nynäs. haha men ja jag hade ju inget vin att släpa på när jag skulle hem i alla fall ;).
.
idag blir det bara att chilla ligga i soffan och bara ta igen sig. haha nej men känner mej mest trött efter helgens bravader. men det är det värt för så jävla sjukt kul den har vart =). det va så skönt när jag kom hem från ösmo att bara få ta bort allt smink ta ur linserna och bara hoppa in i duschen. gud gick in i badrummet som ett gammalt white trash. kom ut som en helt ny männsika.
.
men nu ska jag ta och krypa ner i soffan och kolla på så mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0