God Jul

ja idag är det julafton. känns inte som det. men så är det :). jag ska hem till mina föräldrar i ösmo. lena och tommy ska komma och hämta mej nångång. haha blev lite rädd i morse. bara för att jag när jag kom hem efter min morgonrunda på 7km asfalt så står det en röd renault megane på parkeringsplatsen och ja dom har precis en sån bil. men som tur va så va det inte dom. hehe inte vad jag vet i alla fall ;) för då hade det inte vart så kul. jag ska bara dushca och gö mej i ordning sen är jag klar.. haha då hade anna fått ta tåget till ösmo. men nu så håller jag på och gör mej jul fin i alla fall. så gott det går i alla fall.
.
ska absolut inte ha nått rött överhuvudtaget. jag är hades svart i år igen. men jag har ett vitt linne under min virkade klänning/tunika. så helt hades svart är jag inte ;). sen blir det leggings till den så att man kan växa ordentligt :) men nu ska jag gå och göra mej lite i ordning och sen kankse slänga upp en bild på min outfit :)
.
haha lena önskar sig strumpor i år. mamma frågade mej om jag oxå önskade mej det mitt svar va NEJ. haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0