gud vad halt

jag va ute och sprang idag efter jobbet och det va typ sjukt grymt halt. det va så att man fick ta det väldigt lugnt. men det va ändå så att jag halkade till några gånger. hehe men man vill ju inte ramla och bryta nått då får man ju ligga där tills nån kommer och hittar en. för nån mobil har man ju inte med sig ;). det blev lite bättre underlag när jag kom till sågen men ja detva ju inte guld. när jag kom hem va jag helt slut i benen för att man ta i men man kommer ingensans. haha kändes som att jag stod still. sen drog jag in på biltema haha iklädd reflexväst och hela paketet. köpte impregnerings spray till mina skor.
.
så nu luktar det i hela min lägenhet efter att jag gick lös på dom.  nästan så att man sitter och blir hög.
.
ååå vad jag vill att det ska bli fredag inte bara för att det är fredag utom för då kommer jag och izza göra staden osäker. haha nej men vi kommer och ha sjukt kul. vi båda är sååå taggade =)
.
men nu sk ajag ta och göra lite nytta här hemma och försöka och vädra ur lite kankse för det stinker här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0