haha

haha gud asså jag har verkligen innan modell ben och om jag nån gång i mitt liv har trott det så såg jag sanningen i vitögat idag.. jag har precis gått lös med min motorsåg på benen och haha insåg att mina ben är mer lila är ja hudfärgade. dom är en blandning mellan lila, röd/rosa och ja nått genomskinnligt. och där jag slog i knätt i somras när jag va ute och sprang. det har blivit ett jätte fint ärr. eller ner jag vet inte om man ska kalla det för ärr. för det är en blandning mellan lila och röd och sen lite rosa såklart oxå.. jätte snyggt. sen har jag fler ställen somjag är mer lila/röd på och vissa som jag bara är rosa på. lite sol kankse mina ben skulle behöva. eller typ en total makeover. haha nån som vet nån bra mirakel kur eller kräm som har bort och ger nytt liv till ett par gamla ben???någon bara nån hahaha..
.
nej det blir nog långbyxor nästa sommar oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0