jobba

idag är det jobba som står på schemat. jag somnade igår som en gris. haha utan problem. har vart ute och sprungit min vanliga runda i morse. haha det är broddar och reflexväst på. jag är så otroligt snygg när jag är ute och springer eller inte. men uch nu har jag ont i huvudet. inte kul. jag vill inte bli sjuk jag har inte tid och bli sjuk och framför allt så har jag ingen lust att bli sjuk. men va då att jag bara behöver dricka en massa vatten oxå. så får göra det och hoppas att det går över.
.
men det är så drygt och jobbigt och ha ont i huvudet. uch jag vill bara gå och lägga mej igen och hoppas att det går över snart. men nej först så ska vi jobba. och jag jobbar inte bara till 19:00 utom jag jobbar till 20:00. mindre kul. men börjar lite senare i alla fall men inte så mycket. börjar 10:30 så får en halvtimme extra hemma. ååå vad ska jag gö med den halvtimmen :)
.
aja men nu ska jag ta och äta lite frukost. så ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0