ledig

idag är jag ledig vilket är helt grymt skönt. jag har vart i stallet på moronen och red ut i snålblåsten. fy fan va det blåste. sen åkte jag hem och ja där blåste det inte mindre precis. sen har jag vart ute och sprungit. det som är bra med att springa är att man blir såå pigg. jag höll på att somna på tåget hem. men bara jag kom ut i spring spåret så blev jag pigg. ja för man kan inte både gäspa och flåsa samtidigt.. har jag märkt ;).
.
men jäklar vad det blåste och sen började det och regna oxå. det blåser i motvind och regnar emot en oxå. inte mysigt.. nej så idag ska jag bara ta det lugnt resten ut av dagen. gå till ica måste jag göra och fixa lite här hemma. sen ska jag inte göra så mycket mer än att kolla på det äkliga vädret.. inte tvinga mej ut i det mer än nödvändigt.
.
snart är net nyår och med det nyårs fest med alla dess förväntningar och löften. ja själv då jobbar jag ju till tre. sen ska jag hem till ösmo och gö mej fin och sen får vi se vad vi ska hitta på. jag kommer nog inte och ge några nyårs löften. haha brukar i alla fall ändå inte hålla dom. typ man säger att nu börjar mitt nya sunda nyttigare liv och så vaknar man upp bakis som en gris och börjar det nya året med att släpa sig ner till närmsta pizzeria och vräka i sig en fet pizza. japp det va den braiga början på det nya synda hälsosamma livet. haha. nej men ska väll föröska och leva som jag har levt innan. fortsätta och springa, äta gott, dricka gott och umgås med mina fina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0