motions pass

ja klockan ringde 06:00. uch sa min kropp och hela jag.. sen 16:11 började min klockradio och spela. då är det dax och kliva upp.. jag kände mej mer död än levande. men det va bara och tvinga sig upp. hoppa i spring kläderna och ge sig ut. från mitt fönster på 7våningen så kunde jag konstatera att ja det ligger snö på marken. så då åkte broddarna på. när jag kom ut och började springa så upptäckte jag ganska snabbt att jag hade haft mer användning av gummistövlar. det va ju en ganska blöt snö. det tog bara några meter sen va jag blöt om fötterna. men det va bara och kämpa på. men hade jag inte jaft broddarna på så hade det säkert vart is och halt.
men det gick bra. men jag kände mej lte trött och seg. men det va bara och springa på men jag tog dte ganska så lugnt. öste inte på för fullt.
.
men nu äter jag lite morötter. ska äta frukost sen när jag kommer till jobbet. för jobba ska vi göra idag igen :) men idag idag jobbar jag med elena och det ska bli jätte kul att få äran och jobba med henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0