om

ja om det nu är nån som har missat det så är jag chinchilla vakt. för min moster och hennes man är i ljuva varma thailand och jag vaktar deras chinchilla Linus.. åååå han är sååå söt. hah ajag komme rinte och vilja lämna infrån mej honom. jo det kommer jag och nej jag komme rinte skaffa husdjur. det är kul i några veckor inte i 20 år;). men i alla fall jag har gjort så att jag har spärrat av till köket så att jag kan ha buren öppen och så kan han skutta runt i köket. i början så va han kvar i buren. så jag tog ut honom ur buren och han skuttade runt ett tag. sen skuttade han snabbt in i buren när han märkte att han kunde hoppa in. sen lät jag honom va en stund. såg att han va ute en gång och hoppade sen in.
.
haha nu är han mer utanför buren än i buren. men nu när jag kollar till så är han ibland i buren och ibland utanför. men mest är han utanför :). men ja han kommer bara få va utanför när jag är hemma. för jag måste ju hålla lite koll på honom så att han inte hoppar över min avspärrning och äter upp alla kablar som jag äger och har ;).
.
fånga råttan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0