port73

ja jag kom tillslut ner till porten och handlade lite juklappar haha både till mej själv och till andra. till mej själv köpte jag ansikts mask och en låda som det står coffee på men jag ska ha mina teer i den :). lägger upp ett kort så blir det lättare och förstå vad jag menar. sen så kollade jag runt lite. men köpte inte så mycket onödigt efter som jag måste köpa lite juklappar. sen när jag va ner till ica så va fortfarande självscanningen trasig. sååå suck jag blir sååå trött. för det betyder att jag måste packa ner allt i dramaten för att sen framme vid kassan plocka upp allt för att sen lägga ner allt igen och sen gå hem. kan dom inte laga den snart snällla.
.
men nu har jag lagat min kyckling gryta. eller nej jag skulle inte kalla det för gryta utom det är typ kyckling wok.eller nått sånt. det är kyckling som jag tärnar och steker i lite olja tillsammans med två purjolökar. sen får det ligga och puttra ett tag. senhäller jag i tre strimlade bananer och ca 1dl Cashewnötter. sen får det ligga och puttra ett litet tag. sen är det klart. till det ska jag ha en sallad som jag har paprika, rödlök och tomat i. jag hoppas i alla fall på att det ska bli gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0